کد خبر: ۶۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
 صنعت بیمه -بر طبق اظهارات رییس قسمت انرژی های پاک رنو، این شرکت بزودی مدل تمام الکتریکی سدان معروف خود، یعنی مگان را به بازار عرضه خواهد کرد. این خودرو قرار است نقش مهمی را در بازاریابی رنو جهت ورود به بازار انرژی های پاک و رقابت با دیگر تولید کنندگان صاحب نام، ایفا کند.

محصولات الکتریکی رنو طرفداران زیادی در اروپا دارند و رنو زوئی، لقب پر فروش ترین خودروی الکتریکی اروپا را یدک می کشد. مدل های K-ZE و تویینگو نیز تا سال 2022 به بازار هاچ بک های الکتریکی عرضه خواهند شد. با این حال رنو به خودرویی بزرگتر برای حضور فعال در بازار خودروهای الکتریکی نیاز دارد و مگان انتخاب این شرکت بوده است. سگمنت های مد نظر این شرکت برای بازار خودروهای الکتریکی، سگمنت های A،B و C خواهد بود.

اکثریت خریداران مدل های هاچ بک و کوچک الکتریکی، در محدوده 186 مایل رانندگی می کنند و تعداد آن ها در حدود هشتاد درصد کل خریداران این خودروها می شود. بنابر تحقیقات شرکت رنو، این میزان در مورد علاقمندان به سدان های الکتریکی به 60 درصد تنزل می یابد، بنابراین باید وسایل نقلیه بزرگتر با محدوده برد بزرگتر به سبد محصولات این شرکت عرضه شوند.

بنابر برنامه های ریزی های صورت گرفته، خودروهای عرضه شده در سگمنت C که به صورت تمام الکتریکی عرضه می شوند، باید تا سال 2022 بتوانند حداکثر مسافت 310 مایل را با یکبار شارژ بپیمایند. از آن جایی که در دنیای امروز تمامی شرکت های در حال همکاری با یکدیگر برای سرعت بخشیدن به تحقیقات هستند، سه شرکت رنو، نیسان و میتسوبیشی نتیجه تحقیقات خود را در پلتفرم CMF-EV به اشتراک گذاشته اند. مطابق برنامه ریزی ها، خودروهای جدید این سه شرکت که بر مبنای این پلتفرم توسعه خواهند یافت، تا سال 2022 به بازار عرضه می شوند.



منبع:خودرو بانک
برچسب ها: مگان
نام:
ایمیل:
* نظر: