کد خبر: ۶۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
صنعت بیمه -روابط عمومی اداره کل تشخیص و وصول درآمد:   با پرداخت به هنگام عوارض سالیانه موتور سیکلت در توسعه حمل و نقل پاک و ایجاد تسهیلات موتورسیکلتهای برقی و هیبریدی مشارکت کنیم، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد ضمن اعلام مطلب فوق گفت: در راستای تحقق شهر الکترونیک و به منظور تسهیل در پرداخت عوارض و رفاه حال دارندگان موتورسیکلت سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض موتورسیکلت در شهرداری تهران به روز رسانی شده است.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه، وحید عرب گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر تهران اخذ عوارض سالیانه موتورسیکلت ها در محدوده شهرتهران از ابتدای سال 1383 اجرایی گردید و مالکان محترم موتورسیکلت می توانند به صورت غیر حضوری نسبت به پرداخت عوارض موتورسیکلت اقدام نمایند.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت: شهروندان محترم تهرانی می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا سامانهcartax.tehran.ir  نسبت به پرداخت عوارض موتورسیکلت ودریافت مفاصاحساب الکترونیکی اقدام نمایند و چنانچه مشخصات موتورسیکلت مربوطه در سامانه موجود نباشد مالکان محترم می توانند با در دست داشتن مدارک مربوطه (اسناد مالکیت موتورسیکلت)به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، از سال 1395 مبنای محاسبه عوارض موتورسیکلت ها بر حسب حجم موتور آنها می باشد و ضمنا از موتورسیکلتهای  برقی و هیبریدی نیزعوارض اخذ نمی گردد و در موقع نقل و انتقال اینگونه موتورسیکلتها نیازی به مفاصا حساب عوارض نمی باشد.





برچسب ها: حمل و نقل پاک
نام:
ایمیل:
* نظر: