کد خبر: ۶۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
صنعت بیمه -شبکه های اجتماعی ، انتقال اطلاعات را سرعت بخشیده اند و خدمات نوین آنان توقع مصرف کننده ایرانی را بالا برده است.مدیرعامل شرکت بیمه سامان که در نخستین نشست راهبردی فنآوران و صنعت بیمه سخن می گفت با اشاره به این مطلب افزود: مشتریان صنعت بیمه همان هایی هستند که از خدمات دیجیتالی بانک ها و شبکه های ارتباطی استفاده می کنند و بنابراین همین توقعات را هم از صنعت بیمه دارند.

وی تصریح کرد: صنعت بیمه باید در این مسیر قدم های بلندتری بردارد و نگاهی تازه به کسب و کار خود داشته باشد وگرنه از قافله اقتصاد جا می ماند.

وی کاهش سود شرکت های بیمه ای را نشانه کهنگی سیستم های بیمه ای دانست و گفت: مدل کسب و کار سنتی محکوم به نابودی است و راهی جز مجهز شدن به فنآوری وجود ندارد.


 به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه،ضرابیه به ضرورت تکمیل زیرساخت ها از سوی شرکت فنآوران اطلاعات خبره، اظهار داشت: چهل هزار کارآفرین در صنعت بیمه داریم که باید از ایده های آنان حمایت کنیم.

ضرابیه افزود: فنآوری به محصولات بیمه ای عمق می دهد و عملیات بیمه گری را تسهیل می کند.

وی تصریح کرد: محصول بیمه ای معمولا محصول جذابی نیست بلکه یک اضطرار است و به همین خاطر باید در طراحی و عرضه آن از تمامی ابزارهای ممکن استفاده کنیم.

مدیرعامل بیمه سامان در پایان گفت: صنعت بیمه باید نیازهای خود را  برای شرکت های نرم افزاری تبیین کند تا متناسب با این نیازها محصولات نهایی خود را آماده کنند.

گفتنی است نخستین نشست راهبردی فنآوران و صنعت بیمه 24 ارديبهشت ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران به کار خود پایان داد.
برچسب ها: بیمه سامان
نام:
ایمیل:
* نظر: